Главная страницаМой профильРегистрацияВыходВход
Приветствую Вас Гость | RSS
Понедельник
2025-08-04
7:04 PM
Forum
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Виноградное Дерево
FelexSДата: Суббота, 2006-02-18, 5:19 PM | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 56
Репутация: 2
Статус: Offline
Code
[ITEMDEF i_crop_grapevine_new]
DEFNAME=i_crop_grapevine_new
ID=0d1e
//grapevines
TYPE=t_normal
CATEGORY=Vegetation
SUBSECTION=Fr uits and Vegetables
DESCRIPTION=New Grapevines
On=@Create
attr=attr_move_never
more=0
timer={ 900 1800}
On=@Timer
if (<more> < 30)
more=(<more>+1)
timer={900 1800}
return 1
else
timer={900 1800}
return 1
endif
On=@Click
if (<more> > 0)
message <name> with <EVAL(<more>)> grapes
return 1
else
message <name>
return 1
endif
On=@DClick
if (<more> > 0)
src.newitem i_fruit_grapes
src.act.equip
more=(<more> - 1)
return 1
else
return 1
endif

[ITEMDEF i_barrel_wine]
DEFNAME=i_barrel_wine
ID=i_barrel
NAME=Wine Barrel
TYPE=T_normal
WEIGHT=100
CATEGORY=Provisions - Miscellaneous
SUBSECTION=Containers
DESCRIPTION=Wine Barrel
SKILLMAKE=TINKERING 100.0,t_tinker_tools
RESOURCES=i_barrel,i_barrel_tap
On=@Cr eate
morex=0
morey=0
more=0
timer=-1
color=001a
On=@Cli ck
if ((<more> =2) && (<morey> =0)
more=0
timer=-1
return 1
endif
if (<more> = 0)
timer=-1
if (<morex> > 0)
message <name> with <morex> grapes
return 1
else
message Empty <name>
return 1
endif
endif
if (<more> = 1)
message In this <name> wine is not ready yet
return 1
endif
if (<more> = 2)
message <name> with <morey> wine parts
return 1
endif
return 1
On=@DClick
if ((<more> =2) && (<morey> =0)
more=0
timer=-1
return 1
endif
if (<more> = 1)
message In this <name> pass fermentation process
return 1
endif
if (<more> = 0)
Target Select grapes to load in <name>
return 1
endif
if (<more> = 2)
Target Select bottle to fill up
return 1
endif
return 1
On=@Timer
if (<more> = 0) //empty
timer=-1
return 1
endif
if (<more> = 1) //fermentation
timer=3600 //1 hour
more=2 //ready
morey=20 //add wine charges
morex=0 //remove grapes
say Wine is ready!
return 1
endif
if (<more> = 2) //ready
timer=-1 //stop timer
more=0 //empty
morey=0 //remove wine
say You loose your wine!
return 1
endif
return 1
On=@TargOn_Item
if (<more> = 0) //empty barrel
if (<src.targ.id>==09d1)
if (<src.targ.topobj.serial> != <src.serial>)
src.sysmessage You must have the item in your backpack.
return 1
endif
if (<src.targ.amount> < (100 - <morex>))
morex=(<morex> + <src.targ.amount>)
src.targ.remove
return 1
endif
if (<src.targ.amount> = (100 - <morex>))
morex=100
src.targ.remove
more=1 //in fermentation
timer={18000 21600} //5-7 hours
say Wine is now start to ferment!
return 1
endif
if ((<src.targ.amount>) > (100 - <morex>))
src.targ.amount=((<src.targ.amount>) - (100 - <morex>))
morex=100
more=1 //in fermentation
timer={18000 21600} //5-7 hours
say Wine is now start to ferment!
return 1
endif
return 1
endif
return 1
endif
if (<more> = 2) //ready barrel
if (<morey> > 0) //if have wine
if (<src.targ.id>==09a7)
if (<src.targ.topobj.serial> != <src.serial>)
src.sysmessage You must have the item in your backpack.
return 1
endif
src.newitem i_pitcher_wine
src.act.equip
src.targ.remove
morey=(<morey > - 1)
return 1
endif
return 1
else
more=0 //empty barrel
timer=-1 //stop timer
say This <name> now is empty!
return 1
endif
return 1
endif
return 1
On=@TargOn_Char
return 1

[EOF]




Читай Правила, за стаканом Молока.


Сообщение отредактировал FelexS - Суббота, 2006-02-18, 8:52 PM
 
HolyaДата: Суббота, 2008-06-07, 10:28 AM | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 9
Репутация: 1
Статус: Offline
ща посмотрю

Добавлено (2008-06-07, 10:28 Am)
---------------------------------------------
Чето почтиничего непашет


Начинающий скриптер :-)
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


  Copyright Ultima  © 2007